30 december 2011

2011-12-30
Gott nytt år mina vänner!

Önskar er ett gott nytt åt redan ikväll då jobb väntar några timmar imorgon och sen ett härligt firande med fina vänner!
Julafton var helt underbar och både fick och gav många fina klappar. Bland annat fick jag och mitt hjärta biljetter till Bruce Springsteen på Ullevi i slutet på Juli, himla härligt! Att dessutom åka dit med familj och vänner som också har biljetter kommer bli hur bra som helst. Synd bara att varenda hotell i hela Göteborg är fullbokat!
Den bästa av dom alla, min vän Karolina, visste precis vad jag gillar och kom med ett fantastiskt fint på paket från Lexington såklart! Bland annat en jättefin kökshandduk och grillvante låg i paketet och jag blev så glad!
Tack fina du ♥


Nu står ett spännande 2012 runt hörnet som bland annat kommer innebära
att vi såklart flyttar till huset och mycket andra spännande och roliga saker.
Börjar med en helg hos Karolina i Småland i slutet på Januari och sedan några dagar i Hamburg med jobbet i början av Februari.

Imorgon ska vi skåla i champagne och bara ha en rolig kväll. Men den finaste flaskan champagne här hemma, en Pol Roger, får stå och gotta till sig ett tag till, den tar vi och skålar i när vi får nycklarna till huset i Juni!

Happy New Year!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback