träning

2012-03-01
Känns skönt att vara igång igen! har inhandlat lite nya träningskläder så nu är det bara att tuta och köra.
Har träningsvärk i överkroppen idag efter både zumba & afrodans pass de senaste två dagarna.

Förra veckan var jag och Malin på relaxen. Vi bestämde oss väldigt spontant att åka dit och det var helt underbart. Vi satt länge och åt god plockmat och drack juice. Sen satt vi i både vanlig bastu och även ångbastu med inpackningar i håret.

Jag har även kommit igång med golfen igen. Nu kör vi minst en träning varje vecka så snart är jag redo att gå ut på banan igen, kommer nog inte dröja länge med tanke på att det redan är vårväder ute, så härligt!

Det är helt otroligt hur mycket lite ljusare kvällar och sol på dagen kan göra för både humöret och energin. Nu hoppas jag inte att det kommer mer snö.

Dags för en promenad, slänger upp lite bilder på mina inköp jag gjorde igår!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback